دکتر ندا سالاریه

دکتر ندا سالاریه متخصص زنان در شمال تهران جردن

دکتر ندا سالاریه

دکتر ندا سالاریه متخصص زنان در شمال تهران جردن

  • ۰
  • ۰

لیفتینگ و درمان شلی واژن : لیفت واژن چیست و واقعاً زنی هست که به آن نیاز داشته باشد ؟ احتمالاً وقتی به اثرات پیر شدن فکر می‌کنید، چروک‌های دور چشم، کند شدن متابولیسم و به احتمال گرگرفتگی‌های ترسناکی را که بسیاری از زنان یائسه ازشان می‌نالند تصور می‌کنید. آن پایین‌های لیست (حداقل برای من) این احتمال وجود دارد که علاوه‌بر چانه و سینه‌هایم، یک روزی واقعاً واژنم هم شروع به آویزان شدن کند. آه، طبیعت، هم می‌تواند مهربان باشد و هم بدجنس.

درمان شلی واژن : دکتر پرودنس هال، جراح زنان و بنیان‌گذار کلینیک پزشکی ترمیمی هال سنتر در شهر سانتا مونیکا، می‌گوید: «ما زن‌ها، وقتی پیر می‌شویم، بافت‌های واژن‌مان نازک‌تر و تحلیل‌رفته‌تر می‌شوند. در دوران جوانی، بافت واژن کش‌سان و انعطاف‌پذیر است تا برای زایمان مناسب باشد و درنتیجه رابطه‌ی جنسی راحت و بدون درد است، درحالی‌که بافت زایمان در دوران پیری (یا پس از زایمان) خشک و کشیده می‌شود، حساسیت جنسی زنان را کمتر و واقعاً آن‌ها را دچار ناراحتی می‌کند». خیلی ناخوشایند به نظر می‌رسد، نه؟ اگر در دوران بیست سالگی‌تان باشید، احتمالاً فکر می‌کنید: «هنوز چند دهه وقت دارم تا این اتفاق برایم بیفتد». احتمالاً هم حق با شماست.

اگرچه اگر از قرص‌های ضدبارداری استفاده کنید، درست مثل زمانی‌که یائسه شده باشید، سطح استروژن‌تان پایین می‌آید و همان علائم خشکی، درد هنگام سکس و پایین آمدن سطح باکتری‌های خوب (بخوانید: شانس بیشتر ابتلا به عفونت‌های واژن) را به وجود می‌آورد. اگر چنین شرایطی دارید، می‌توانید قرص را کنار بگذارید، که کار ساده‌ایست.

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • ندا سالاریه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی